Thursday, May 26

釋摯友疑書


J;或者我應該補充一下…

davidMy Funny Valentine 2005 o結局篇曾經話:

「一個人不假思索地相信的所謂『實情』,通常不是真的 —— 往往些許質疑也經不起。」

J,須知多數人係相信:呢個世界係一個基於利益(唔係友情)o既互動遊戲;各人(媒體、商人、情人、同事、甚至子女)嘗試去影響他人時,都係從利益o既平衡或 maximization 出發。我幫人地洗腦、自己又俾另一批人洗腦、人云亦云,於是就產生o左呢個輕重是非不分o既反智世代:

  • 「千祈唔好叫我用腦!」(點解冇人工加o既呢?)
  • 「出o黎吹下牛,relax o下!」(亂講說話同鬆馳有乜關係?)
  • 「我諗住疊樓實會升家嘛!」(兩、三萬蚊尺o個陣)
  • 「你話點就點,我咪好冇面?」
  • blah, blah, blah...

我唔係高高在上搞道德批判 (妳知我唔興),而係經過o左無數教訓,我發覺o左如果學以上 D 街坊咁樣過生活,而仲想開心,成功o既機會非常接近零。

……

david o既朋友有兩批。一批係「甩甩漏漏」窮開心o既波希米亞「浪人」,另一批係「乜都有」o既所謂專業人士。Well,數數手指,前o個批統統冇事、自得快活。後者有近一半睇緊心理/精神醫生 — 思覺失調又有、緊張又有、抑鬱又有……

感慨良多。

Life is not remotely like what we're asked—or brainwashed—every day to see.

david 仔好彩o既話,一生已經過o左一半,唔好彩o既就過左大半咯。所以自知實行起上o黎對人o地、對自己o既安樂、自由都冇助益o既行動,幾 norm、幾「合理」(如炒樓、追名牌、求發達之類) 都無謂制咯。相比之下,俾人覺得所謂「唔合作」、「唔成熟」係小事一件。

是這樣的。


且送上(明)憨山德清大師o既《醒世歌》:

|||||||||||
|||||||||||
|||||||||||
|||||||||||
|||||||||||
|||||||||||
|||||||||||
| | | | | | | | | | |
||||||退|||||
|||||||||||
|||||||||||
|||||||||||
|||||||||||
|||||||||||
|||||||||||
| | | | | | | | | | |
|||||||||||
|||||||||||
|||||||||||
|||||||||||
|||||||||||
|||||||||||
|||||||||||
| | | | | | | | | | |
|||||||||||
|||||||||||
|||||||||||
|||||||||||
|||||||||||
|||||||||||
|||||||||||

不知何處是家鄉……


五體投地。德清大師公認係「頂莊嚴」;苦口婆心,好明顯唔係敷衍緊我oD 小輩。

J;肺腑之言。共冕。




4 comments:

太公 said...

small potato 既太公膽敢用呢個名扮晒花...蟹

Anonymous said...

太公,係呀;唔知點解俺命中“J”字頭之輩特多… 定係中土女人真係缺乏想像力?

多謝個送花 flash 呀!俺咁麻甩都玩o左兩次…

Anonymous said...

從前傻頭小子,現已大個更深近視,但已練成能往心內奔馳..........

Anonymous said...

珮:
希望 david 冇徙 HTML 啦。