Sunday, June 19

holland bank cheque


有日路過金鐘廊,見到 ABN-AMRO 擺人肉路障。個哥哥仔攔住我,問我要唔要信用咭,我話唔愛。跟住問我要唔要貸款,我又話唔愛。我反問佢可唔可以就地開個支票戶口,佢話我要自己去分行;但幾有興味咁問俺點解淨係要支票戶口。我老實講佢聽話我想開荷蘭銀行支票畀 D 老友記開心o下。哥哥仔一 D 都唔覺詫異,轉身繼續向其他行人推銷。

講開,holland bank 果然係 holland bank。佢o地個富人銀行服務叫



眾所周知,Vincent Van Gogh 佢老哥除o左畫風天下無雙之外,最出名就係窮。Van Gogh Preferred Banking 係咪表示佢地唔介意好似俺 D 兩袖清風o既客呢?想像又唔係喎,真奇怪。


6 comments:

Derek Ling said...

Holland Holland Bank Check

Anonymous said...

之所以佢地唔用Vincent 哥副尊容而用佢張大作黎印落張卡到,就係因為佢老哥形似苦行曾,但係o的畫就係大富豪。
你話o的廣告佬幾精。

Anonymous said...

David,

Does that mean you want to open an "Holland Van Gogh Bank Cheque" account?

Anonymous said...

“Holland Van Gogh Bank Cheque”

Feda,俺真係甘拜下風。

Anonymous said...

Or.... give me a Holland Bank Cheque, or Holland Bank blank cheque. :)

Anonymous said...

Ailie:
妳想要 david holland bank cheque?:D