Thursday, July 7

識時務者為俊傑

兩年幾前俺同何家超先生幫政府泡製o左個響 2002 年國際電聯亞洲電信展度代表香港o既「電子導遊」;叫 Nova



o地問秘書處可以玩幾癲;佢地阿姐出奇咁話:「去盡。」



於是我o地決定俾個滅火筒公仔同特首愈企愈近,含情默默咁望住佢笑。弦外之意盡在不言中。


呢個可能係香港第一個夠膽響「政府物料」裡面囉 “C.E.o黎玩,又過到政府 approval oproject



順手玩埋響開幕禮唱歌oCoCo Li



星沉海底當窗見,雨過河源隔座看。





Creative Commons License
text ©2002-2005 Esperanto Design Workshop
This work is licensed under a Creative Commons License

5 comments:

太公 said...

老董生日就黎d大鑊野

sidekick said...

太公, 根本, 佢出世o個日, 已經係大鑊o野; 我唔係話董生係呢個世界o既大鑊o野, 而係佢出世o個日就係七七蘆溝橋事變嘛~ 幾大鑊?
我o岩o岩睇番我個blog o既當年今日, 原來我上年有祝佢"生日快落"啦~~ :p

sidekick said...

Los Amigos?
David 對Geocities真係情有獨鍾...

Anonymous said...

I just find ur blog, so interesting and funny XD

Anonymous said...

bubi:

蓬蓽增輝。